Visur mus persekioja firminiai logotipai. Kur tik pažvelgsi, jų yra visur. Be to, visi tokie sėkmingi ir populiarūs, tad kaip gali prasiveržti naujas nežinomas prekės ženklas? Būtent tada kai kurie gamintojai sugalvoja visiškai genialią, jų nuomone, idėją:
„Padarykime savo logotipą panašų į gerai žinomą prekės ženklą, žmonės jį priims per klaidą ir net nepastebės skirtumo“. Tačiau, tai tikrai naivu, nes žmonės tikrai pastebės ir net garsiai pasijuoks iš tokių verslininkų.
„Samsung” kopija
O gal jis yra Mike’as ir tai yra asmeninė kuprinė?
„Paimkite paruoštą idėją ir pritaikykite ją savo verslui” – sakė jie.
Jie negalėjo pasirinkti, kurį prekės ženklą padirbti, ir nusprendė, kad klastos abu iš karto.
Jei Simpsonai pakeis savo pavardę į Stevensonus
Žvaigždžių karų gerbėjai į tai žiūri su ašaromis akyse
Snaiperiai yra puikus Amerikos futbolo komandos vardas
„Mergina pasakė, kad pigiai nupirko man firmines kojines“
Adios, amigos!
Tiesiog raidės sukeistos vietomis
„Jie tikrai nepastebės skirtumo”
Naujasis prekės ženklas jau paruoštas
Aš tiesiog noriu dainuoti: „Numa numa hey”
HOGO BOOS yra naujas žodis prabangos pasaulyje
Pasiėmiau sau porą „iPhone“ už nebrangią kainą
Atlaikė 3 valandas televizoriaus pultelyje..