Kategorijos
Įdomybės

11 žmonių, kurių vardus ir pavardes vartojame kone kasdien, bet net neįsivaizduojame kaip jie atrodė

Mėgstame naudoti, bei vartoti šiuos žinomus produktus, tačiau retai susimąstome, kaip atrodė šių žinomų prekių ženklų kūrėjai.

Pažiūrėkite į tuos legendinius žmones, kurių vardais pavadinti populiarūs įrangos, automobilių, drabužių ir maisto prekių ženklai.

Louis Vuitton

Prancūzų mados namus Louis Vuitton įkūrė Louis Vuitton 1854 m. Iš pradžių su šiuo prekės ženklu buvo gaminami tik lagaminai, vėliau asortimentas pastebimai išsiplėtė. Įvairiu metu kompanijos veidai buvo Madonna, Angelina Jolie, Emma Stone ir kitos žvaigždės.

Lamborghini

„ Lamborghini“ 1963 metais įkūrė Ferruccio Lamborghini, norėjęs konkuruoti su „Ferrari“. Būdamas lyderiu, jis davė žodį, kad jo automobiliai sporto lenktynėse nedalyvaus. Tačiau vėliau automobiliai pradėjo varžytis Formulėje 1.

Hugo Boss

Už šį prekės ženklo gimimą esame skolingi Hugo Ferdinand Boss, kuris 1924 m. pradėjo gaminti laisvalaikio drabužius. Po Hugo mirties įmonės vairą perėmė jo žentas, jam vadovaujant buvo pagamintas pirmasis vyriškas kostiumas. Šiandien Hugo Boss yra laikoma viena didžiausių Vokietijos drabužių kompanijų, tačiau ji gamina ir kitus gaminius, pavyzdžiui, kvepalus.

Barilla

Šiandien Barilla yra didžiausia makaronų gamintoja pasaulyje Ir šis milžinas išaugo iš nedidelės kepyklėlės, kuriai vadovavo Pietro Barilla vyresnysis (1877). Įmonės plėtra įvyko po kiek daugiau nei 30 metų.

Nestle

„Nestlé“ istorija siekia 1860 m. Tada Henri Nestle sukūrė pieno pagrindu pagamintą kūdikių maistą ir išleido jį į pardavimą. Vėliau įmonė pradėjo prekiauti kondensuotu pienu, o 1904 m. – šokoladu. Šiandien „Nestlé“ laikoma didžiausia pasaulyje maisto gamintoja.

Levis

Levi’s istorija prasidėjo 1853 m., kai vokiečių imigrantas Levi Strauss persikėlė į San Franciską ir atidarė ten prekybos parduotuvę. Įmonė pradėjo gaminti modernius džinsus praėjusio amžiaus 2 dešimtmetyje, tačiau dažniausiai jie buvo tiekiami amerikiečių darbuotojams. 1960-aisiais „Levi’s“ džinsai išpopuliarėjo ne tik tarp šių profesijų atstovų.

Knorr

1838-ieji laikomi Knorro gimimo metais. 1873 metais Karlas Heinrichas Theodoras Knorras gamino sausas sriubas maišeliuose, o 1912 metais – sultinio kubelius. Jei 1957 metais Knorr prekės ženklas buvo atstovaujamas 8 šalyse, tai 2000 metais jų buvo jau apie 90.

Julius Meinlas

1862 metais Julius Meinl I pardavė jau paruoštą skrudintą kavą – nuo ​​to momento prasidėjo prekės ženklo Julius Meinl istorija. Garsųjį logotipą 1924 m. sukūrė Vienos dizaineris. Bėgant metams jis gerokai pasikeitė, tačiau berniuko siluetas ir šiandien yra pagrindinė jo dalis.

Burberry

Burberry gimė 1856 m., kai Thomas Burberry atidarė savo nedidelę drabužių parduotuvę. Be to, britų prekės ženklo populiarumas tik augo ir laikui bėgant užkariavo visą pasaulį. Šiandien mados namai specializuojasi viršutinių drabužių, sportbačių, kvepalų, aksesuarų ir kosmetikos gamyboje.

Johnson & Johnson

1873 m. Robertas Woodas Johnsonas, vienas iš Johnson & Johnson įkūrėjų, priklausė Seabury & Johnson. Vėliau jis išsiskyrė su verslo partneriu ir kartu su 2 broliais pradėjo gaminti sterilius chirurginius tvarsčius. Tada prasidėjo Johnson & Johnson istorija (1886).

Rubiko kubas

Pasaulyje žinomą mechaninę dėlionę sukūrė vengrų skulptorius ir architektūros mokytojas Erne Rubik. Pirmosios partijos buvo išleistos 1980 m., tačiau jų pardavimas buvo gana kuklus. Tačiau po aktyvios produkto reklamos per televiziją ir žiniasklaidą Rubiko kubas užkariavo visą pasaulį.

Kuriems prekių ženklams ypač teikiate pirmenybę? Galbūt norėtumėte ką nors įtraukti į mūsų pasirinkimą?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *