Kategorijos
naujienos

Vidury žiemos, belaukiant žmonos su kūdikiu iš gimdymo namų, vyrui sugedo židinys. Kai mestras pataisė jį ir pateikė vyrui sąskaitą, jis negalėjo patikėti savo akimis

Gyvenimas yra pilnas iššūkių, kurie nutinka mums tada, kai jų mažiausiai tikimės. Tačiau gyvenimo prasmė ir yra išmokti geriausiai spręsti šiuos iššūkius. Kartais mums tereikia nedidelio kažkieno postūmio, kad įveiktume iškilusias problemas, nes nedidelis geras poelgis gali labai pakeisti kažkieno gyvenimą.

Pavyzdžiui, kai kas nors mūsų namuose sugenda, visada atrodo, kad tai vyksta pačiu blogiausiu metu, bet tiesa ta, kad niekada nėra tinkamo laiko tokiems dalykams ar brangiems remontams, kuriuos turime atlikti namuose. Jesse ir Maria Hulscher židinys sugedo likus kelioms dienoms iki jų kūdikio gimimo, o jų gimtąjį miestą netrukus užklupo  pūga.

Buvo šalta vasario naktis ir Jesse neturėjo kito pasirinkimo, kaip tik paskambinti vietiniam meistrui, kuris greitai sutvarkys židinį.Tai, kas nutiko vėliau, porą pribloškė ir įkvėpė pasidalinti savo patirtimi. Vasario 23 dieną Jesse ir Maria susilaukė antrojo vaiko.

Žinoma, jie buvo patenkinti savo namais. Ir, kaip ir visi šviežiai iškepti tėvai, jie nekantravo parsinešti naujagimį sūnų namo iš ligoninės, kad supažindintų su vyresniuoju broliu ir likusia šeimos nariais. Ta žiema buvo šalta ir sunki, todėl Jesse žinojo, kad turi paruošti namus, kai žmona Maria grįš iš ligoninės su kūdikiu.

Jis norėjo, kad naujagimiui namuose būtų šilta ir jauku. Tačiau jis susidūrė su problema. Jų namų židinys nustojo veikti vidury stingdančios nakties, prieš pat Maria ir kūdikio grįžimą. Jesse liko namuose su jų 2 metų sūnumi ir turėjo sugalvoti greitą sprendimą.

„Iš pradžių aš panikavau“,- sakė Jesse. „Aš likau su 2 metukų sūnumi, o po dviejų dienų turėjo grįžti žmona su kūdikiu. O per žinias pranešė, kad artėja didelė pūga”. 

Jis nerimavo, nes žinojo, kad meistrai, taisantys tokius dalykus, šiuo metų laiku buvo gana užimti, ir jis nežinojo, ar įmanoma ką nors rasti per tokį trumpą laiką. Jesse paskambino vietinei bendrovei ir paaiškino jiems situaciją, tikėdamasis, kad kas nors galės atvykti ir kuo greičiau išspręsti problemą. Vyro balsas drebėjo kalbantis su vienu iš įmonės savininkų Craig Orand.

„Jis pasakė: „Ventiliatorius neveikia, židinys neveikia, mano žmona guli ligoninėje, tik vakar susilaukėme kūdikio“,– prisimena Craig. „Aš jam pasakiau: nesijaudink, mes jau pakeliui“.

Craig suprato, kad Jesse ištiko bėdą ir jam kuo greičiau reikėjo pagalbos. Praėjus 20 minučių po to, kai jie kalbėjosi telefonu, prie durų jau stovėjo meistras.

Šeimos židinys buvo suremontuotas ir pradėjo veikti po valandos. Kai šildymas vėl veikė, viskas buvo paruošta didžiajai akimirkai. Tačiau atsitiko dar vienas dalykas, susijęs su remonto kompanija, kuris pribloškė Jesse. Kai jis paprašė sąskaitos, liko be žado. Kvito vietoje, kur turėtų būti nurodyta mokėtina suma, jis gavo širdžiai mielą raštelį. Jesse ir Maria negalėjo patikėti tuo, kas parašyta.

„Atidariau kvitą ir pažiūrėjau, o ant jo buvo parašyta: „Paslauga nemokama, pasirūpink savo kūdikiu“,– sakė Jesse.

Įmonė, kuri sutvarkė jų židinį, garsėja gerais darbais žmonėms, kuriems reikia jų paslaugų, neapmokestindama šeimų už smulkius darbus švenčių dienomis ar skubiais atvejais.

Jesse ir Maria buvo tokie laimingi ir susijaudinę, kad panoro pasidalinti įmonės suteikta pagalba socialiniuose tinkluose. Tačiau įmonės savininkas Craig Orand to nedarė dėl reklamos ar norėdamas patikti.

„Mes tiesiog padarėme tai, nes esame geri žmonės. Tai viskas. Tiesiog, kad būtume malonūs žmonėms“,- sakė jis.

Tokios istorijos primena, kad pasaulyje vis dar yra gerų, nesavanaudiškų žmonių, kurie gali padėti kitiems neatlygintinai, kai to labiausiai reikia. 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *