naujienos

Druskų kuprelės ant kaklo pašalinimo paslaptis: 4 naudingi pratimai, kurių jūs seniai ieškojote

Kupra ant kaklo – priežastys:

– mitybos ypatumai
– fizinio krūvio trūkumas
– sėdimas gyvenimo būdas
– traumos, susirgimai
– kitos priežastys

Profilaktiniai pratimai:

1. Sukamieji pečių judesiai

Atpalaiduokite rankas ir atlikite sukamuosius judesius pečiais pirmyn ir atgal. Viską darykite tolygiai,lėtai, palaipsniui didindami greitį. Šis pratimas užims vos 5 min.

2. Kobros poza

Atsigulkite ant pilvo. Įsirėmę delnais į grindis išlenkite nugarą lanku, kaip parodyta paveikslėlyje. Šis pratimas jums užims 5 min.

3. Katės poza

Kelius ir plaštakas pastatykite paraleliai vienas kitam. Įkvepiant lenkiame nugarą lanku, kaip katė. Galva nuleista, kaklas atpalaiduotas. Iškvepiant grįžtame į pradinę padėtį.

4. Rankos į šalis

Sėskite ant kėdės (arba ant grindų, sukryžiavę kojas), išskėskite rankas į šalis, maksimaliai jas įtempdami. Po to sulenkite jas už nugaros, kaip parodyta paveikslėlyje. Alkūnės turi būti nukreiptos viena į kitą. Nekelkite pečių į viršų. Grįžkite į pradinę padėtį ir pakartokite pratimą 5 kartus.

O kokios paslaptys padeda jums? Dalinkitės komentaruose!

Informacija šiame straipsnyje yra išskirtinai pažintinio pobūdžio ir nepakeičia sertifikuoto šio profilio specialisto konsultacijos.

Rekomenduojami įrašai

Vyras su nėščia žmona ir vaiku keliavo automobiliu namo, kai staiga žmona užsimanė į tualetą. Jis buvo sukrėstas, kai po 10 minučių jį pasikvietė svetima moteris

Pikantiškas Turinys

Moteris pagimdė 4 identiškas mergaites – tokia tikimybė yra vos 2%. Šiandien jos jau užaugo ir atrodo vis dar taip pat!

Pikantiškas Turinys

Šie du broliai iš pirmo žvilgsnio niekuo neišsiskiria iš minios, tačiau užaugo jie ne kaip broliai, o sesės

Pikantiškas Turinys